Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Alcohol maakt anderen aantrekkelijk

Is het feestje niet meteen wat je gehoopt had en lijkt iedereen rondom je oersaai? Drink dan wat alcohol [...]

16/05/2014

Nieuwe blundersite voor jongeren

Genoeg met de succesverhalen, ook het falen verdient eens de aandacht. Voor diegenen onder jullie die [...]

15/05/2014

Vives-studenten trainen voor officieus WK tafelvoetbal

De WK-koorts laait hoog op in de hogescholen van Vives. Er wordt de laatste tijd hard getraind voor [...]

15/05/2014