Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente Kennedy Summers is Playmate Of The Year

Kennedy Summers is verkozen tot Playmate Of The Year. De Duits-Amerikaanse studente mocht in Hugh Hefners [...]

19/05/2014

Tien Gentse studenten op stage bij Chinese gsm-producent Huawei

De Chinese gsm-producent Huawei nodigt tien studenten van UGent uit om drie weken stage te komen lopen [...]

17/05/2014

'Sterke' richting bezorgt studenten sneller bachelordiploma

Studenten die een ‘sterke’ richting zoals aso en tso gevolgd hebben in het secundair onderwijs, [...]

16/05/2014