Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Monopoly houdt verkiezingen voor nieuwe Algemene Fonds-kaarten

“U hebt de tweede prijs in een schoonheidswedstrijd gewonnen en ontvangt 10M.” Iedereen [...]

19/03/2021

Volg de avonturen van schattige asielkatjes via de Cat Cam

We kunnen allemaal wel wat vrolijkheid gebruiken momenteel. Het Britse asiel Battersea ziet dit ook [...]

18/03/2021

Verbeter je relatie en slaap samen naakt

Naakt slapen: het is niet voor iedereen weggelegd. Toch blijkt het een gezonde gewoonte te zijn voor [...]

17/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84