Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

UHasselt ontwikkelt app die slaagkansen aan unief berekent

Het is geen onbekend scenario: je hebt net een secundair diploma op zak maar aarzelt nog over een studierichting [...]

13/03/2021

Adele verkozen tot beste Britse zangeres van deze eeuw

De British Phonographic Industry (BPI) heeft Adele uitgeroepen tot de beste zangeres van de voorbije [...]

12/03/2021

Kortrijk tracht ondernemerschap bij studenten te stimuleren

Stad Kortrijk heeft beslist om beginnende student-ondernemers extra te ondersteunen. Het ondernemingsnummer [...]

11/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84