Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student wil via enquête peilen naar kwaliteit van studentenjobs

De VUB-student Zakaria Ouaday voert - in het kader van zijn Masterproef – een grootschalig onderzoek [...]

09/03/2021

Bizar: Tiktokker vat dieven dankzij Google Maps

Een Tiktokker genaamd ‘Content Dropped’ heeft dieven op heterdaad kunnen betrappen via Google [...]

09/03/2021

Verzamelprentje van Kobe Bryant levert anderhalf miljoen euro op

Een zeldzaam kaartje van de voormalige NBA-ster Kobe Bryant heeft omgerekend ongeveer 1,5 miljoen euro [...]

08/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84