Image
08/03/2010

Jong Groen wil geen overvolle studententreinen meer

Wie als student regelmatig spoort, weet dat er niets onaangenamer is dan op vrijdagmiddag of zondagavond de trein te nemen. De meeste voertuigen zitten tijdens deze piekmomenten overvol en daar wil Jong Groen! iets aan doen. De partij deelde vorige week protestflyers uit in de stations van Leuven en Gent en verwoordde daarin haar eisen aan de NMBS.


Ondervoorzitter Wout De Meester vindt het openbaar vervoer de ideale manier voor jongeren om te pendelen van kot naar huis. Jammer genoeg gebeurt dit  volgens hem momenteel niet op een comfortabele manier. ‘We stoppen studenten als sardientjes in een blik, hoe kunnen we dan verwachten dat ze later in hun professionele carrière de trein zullen blijven nemen?’ aldus De Meester.
 
(CB)


Comments

ONTSPANNING

10 highlights voor een onvergetelijke L.A. experience

Los Angeles is larger than life. Deze chaotische megastad aan de Amerikaanse westkust in Zuid-Californië [...]

Nieuwe muzikale ontdekkingen op Rock Werchter doe je op de Slope

Dat evergreens als The Cure, Pixies en David Byrne dit jaar op Rock Werchter staan, wist je vast al. [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Anouk zet haar blote kont op Twitter

Heb je je altijd al afgevraagd hoe de kont van zangeres Anouk eruit ziet? Dan wordt het hoog tijd dat [...]

22/04/2011

Charlie St. Cloud

Zac Efron, de mooie jongen die je kent uit High School en andere Musicals, verliest zijn jongere broer [...]

22/04/2011

Groezrock 20 jaar

Morgen gaat de 20ste editie van Groezrock in Meerhout van start. Voor de jubileumeditie hebben de organisatoren [...]

21/04/2011

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84