Image
08/03/2010

Jong Groen wil geen overvolle studententreinen meer

Wie als student regelmatig spoort, weet dat er niets onaangenamer is dan op vrijdagmiddag of zondagavond de trein te nemen. De meeste voertuigen zitten tijdens deze piekmomenten overvol en daar wil Jong Groen! iets aan doen. De partij deelde vorige week protestflyers uit in de stations van Leuven en Gent en verwoordde daarin haar eisen aan de NMBS.


Ondervoorzitter Wout De Meester vindt het openbaar vervoer de ideale manier voor jongeren om te pendelen van kot naar huis. Jammer genoeg gebeurt dit  volgens hem momenteel niet op een comfortabele manier. ‘We stoppen studenten als sardientjes in een blik, hoe kunnen we dan verwachten dat ze later in hun professionele carrière de trein zullen blijven nemen?’ aldus De Meester.
 
(CB)


Comments

ONTSPANNING

10 highlights voor een onvergetelijke L.A. experience

Los Angeles is larger than life. Deze chaotische megastad aan de Amerikaanse westkust in Zuid-Californië [...]

Nieuwe muzikale ontdekkingen op Rock Werchter doe je op de Slope

Dat evergreens als The Cure, Pixies en David Byrne dit jaar op Rock Werchter staan, wist je vast al. [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

The Social Network

Men heeft David Fincher wel eens willen klasseren als een inhoudsloze effectenjager. Daar zijn we nooit [...]

23/03/2011

Leuvense studenten houden Beiaardcantus

Voor de vierde maal organiseert LOKO de beruchte beiaardcantus en die staat gepland voor 23 maart. Laat [...]

22/03/2011

Facebook populairder dan porno

Uit een onderzoek van het Britse Experian Hitwise blijkt dat de sociale netwerksites, waaronder Facebook, [...]

21/03/2011

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84