Image
04/11/2002

Noel Gallagher

Noel Gallagher van Oasis heeft niks te klagen

"Onlangs kwam een of andere vent op me af en zei: 'Man, ik zou niet graag in jouw schoenen staan, zo'n leven zonder privacy.' Ik dacht: 'Sure thing man, ik heb een fookin' Rolls Royce, een miljoen dollar op mijn rekening, een kast van een huis, mijn eigen privé-vliegtuig en jij hebt medelijden met me? Wat scheelt er met jou? Ik zou het juist vreselijk vinden om jou te zijn, helemaal platzak en elke week gaan stempelen!'"


 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

South Park komt op de proppen met Corona-special

De makers van de animatiereeks South Park geven op 10 maart het startschot voor een nieuw seizoen met [...]

22/02/2021

Deze emoji is helemaal uit de mode

De emoticon die huilt van het lachen – ofwel ‘Face with tears of joy’ – is niet [...]

21/02/2021

Oma-onderbroek uit Bridget Jones alsmaar populairder

Twintig jaar geleden maakte de wereld kennis met de gigantische bomma-onderbroeken van Bridget Jones. [...]

21/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84