Image
07/08/2010

Beckham opent café

Voetballer David Beckham gaat samen met zijn goede vriend en beruchte chef-kok Gordon Ramsay een traditionele Britse pub openen in Los Angeles.

 

In de pub, die ‘The Queen Vic’ zal heten naar vrouwlief Victoria Beckham, zullen niet alleen traditionele Britse bieren getapt worden, je zal er ook kunnen proeven van de typische Engelse pubkeuken. “David wil pie and mash, fish and chips en chicken in a basket op het menu”, verklapte een vriend aan de Engelse tabloid Daily Star.

(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Uitgaan in lingerie

Het is al een tijdje zo dat delen van je lingerie gezien mogen worden. Deze lente gaan we iets verder, [...]

16/02/2009

Dikke wenkbrauwen zijn weer hip

De tijd dat vrouwen het hele zootje epileerden en zelf een lijntje trokken, is gelukkig al een tijdje [...]

15/02/2009

Stubru-porno afgeblazen

De geplande pornofilm van radiozender Studio Brussel wordt dan toch niet gedraaid, dat besliste de directie [...]

13/02/2009

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84