Image
07/08/2010

Beckham opent café

Voetballer David Beckham gaat samen met zijn goede vriend en beruchte chef-kok Gordon Ramsay een traditionele Britse pub openen in Los Angeles.

 

In de pub, die ‘The Queen Vic’ zal heten naar vrouwlief Victoria Beckham, zullen niet alleen traditionele Britse bieren getapt worden, je zal er ook kunnen proeven van de typische Engelse pubkeuken. “David wil pie and mash, fish and chips en chicken in a basket op het menu”, verklapte een vriend aan de Engelse tabloid Daily Star.

(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Macbook : Bling bling aluminium

Een nieuwe winter, een nieuwe Macbook. Deze keer ruilt Apple het fancy wit in voor bling bling aluminium. [...]

05/12/2008

ZORNIK, 4 miljoen minuten later

Na zeven jaar straf succes, gouden platen, awards, Werchter, Pukkelpop en een koffer hits is het tijd [...]

05/12/2008

Strips: Vigilantes 1 - Alter ego

De lancering van de nieuwe Vlaams-Nederlandse stripreeks 'Vigilantes' ging gepaard met flink wat toeters [...]

04/12/2008

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84