Image
07/08/2010

Beckham opent café

Voetballer David Beckham gaat samen met zijn goede vriend en beruchte chef-kok Gordon Ramsay een traditionele Britse pub openen in Los Angeles.

 

In de pub, die ‘The Queen Vic’ zal heten naar vrouwlief Victoria Beckham, zullen niet alleen traditionele Britse bieren getapt worden, je zal er ook kunnen proeven van de typische Engelse pubkeuken. “David wil pie and mash, fish and chips en chicken in a basket op het menu”, verklapte een vriend aan de Engelse tabloid Daily Star.

(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Film: Eagle Eye

Eagle Eye is gebaseerd op een idee van Steven Spielberg, die de film ook producete, maar het regiewerk [...]

01/10/2008

Een persoonlijke touch

Een nieuw academiejaar , een nieuwe rugzak. Deze van O'Neill mag je naar hartelust bekladden, maar let [...]

30/09/2008

Good morning sunshine

Ben jij ook iemand die elke ochtend verwoed een paar maal op de sluimertoets klopt voor je jezelf uit [...]

29/09/2008

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84