Image
01/05/2011

Oh Oh Barbie in de cel

Oh Oh Barbie heeft het weer gekund. Woensdag werd ze in Den Haag opgepakt. De Nederlandse blonde werd samen met vier anderen van een wietplantage geplukt.

Na een anonieme tip viel de Haagse politie binnen bij een wietkweker. Sommige bronnen beweren dat het om het huis van Barbies nieuwe vriendje, Michael, zou gaan. De twee zijn nog maar een paar maanden samen, en Barbie liet de naam van haar vriendje al op haar onderrug tatoeëren. Haar advocaat liet intussen weten dat de Barbie net was toegekomen toen de politie binnenviel en dat ze de vier anderen niet kende. Gisterenmiddag werd de blondine terug vrijgelaten. Barbie is trouwens niet de enige ster uit Oh Oh Tirol die met het gerecht in aanraking kwam. Tijgertje werd onlangs opgepakt wegens winkeldiefstal. Zij zit nog steeds in de cel, nadat haar voorlopige hechtenis met 90 dagen verlengd werd.
(CM)

Comments

ONTSPANNING

10 highlights voor een onvergetelijke L.A. experience

Los Angeles is larger than life. Deze chaotische megastad aan de Amerikaanse westkust in Zuid-Californië [...]

Nieuwe muzikale ontdekkingen op Rock Werchter doe je op de Slope

Dat evergreens als The Cure, Pixies en David Byrne dit jaar op Rock Werchter staan, wist je vast al. [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Strips: Welkom in Boboland

Aan het hoofd van het legendarische Franse stripblad Fluide Glacial staat al een tijdje een Brusseleir, [...]

06/11/2008

Film: Transsiberian

Hoe goed en verrassend we The Machinist (uit 2004) vonden, zo teleurgesteld zijn we in Brad Andersons [...]

05/11/2008

MGMT : "Natúúrlijk luisteren wij naar Pink Floyd"

MGMT, de vier magische letters van afgelopen zomer. Ze speelden Werchter plat, daarna speelden ze Pukkelpop [...]

05/11/2008