Image
06/06/2011

Sketchshow ‘Wat als’ krijgt vervolg

Het programma ‘Wat als’ kon wekelijks meer dan een kwart miljoen kijkers boeien. Door het enorme succes start 2BE met de productie van een tweede seizoen, voor nog meer grappen en grollen.

 


‘Wat als de vork nooit was uitgevonden’, ‘Wat als barbie een echte vrouw was’, ‘Wat als Facebook al in de Middeleeuwen bestond’, … Met dergelijke vooropstellingen gaan de makers van ‘Wat als’ aan de slag met hilarische sketches als resultaat. Ook de steengoede cast met onder andere Bruno van den Broecke, Charlotte Vandermeersch en Ben Segers, zorgde al meermaals voor lachpijnen. En na 125 afleveringen is de inspiratie van de bedenkers nog niet uitgeput, want de sketchshow krijgt een vervolg. Vanavond wordt de laatste aflevering van het eerste seizoen uitgezonden op 2BE: een compilatieaflevering met al de beste sketches. Wanneer het tweede seizoen van start gaat, is nog niet bekend. Wel al iets om naar uit te kijken.

 
(NDW)

Comments

ONTSPANNING

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

Citytrip naar de Portugese hoofdstad Lissabon

De hoofdstad van Portugal ligt aan de monding van de Taag, een rivier die ter hoogte van Lissabon zo [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Twisted Metal (PS3)

  De titel van 'meest gestoorde racegame' staat nog steeds op naam van Carmageddon uit 1997, waarin [...]

11/03/2012

Nokia Lumia 800

  In aantal verkochte exemplaren is Nokia nog altijd heer en meester in gsm-land. Maar de Finse [...]

10/03/2012

PlayStation Vita

  De PSP van Sony gaat nog niet meteen op stal, maar de opvolger ligt wel al in de winkel: De PlayStation [...]

09/03/2012

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84