Image
06/06/2011

Sketchshow ‘Wat als’ krijgt vervolg

Het programma ‘Wat als’ kon wekelijks meer dan een kwart miljoen kijkers boeien. Door het enorme succes start 2BE met de productie van een tweede seizoen, voor nog meer grappen en grollen.

 


‘Wat als de vork nooit was uitgevonden’, ‘Wat als barbie een echte vrouw was’, ‘Wat als Facebook al in de Middeleeuwen bestond’, … Met dergelijke vooropstellingen gaan de makers van ‘Wat als’ aan de slag met hilarische sketches als resultaat. Ook de steengoede cast met onder andere Bruno van den Broecke, Charlotte Vandermeersch en Ben Segers, zorgde al meermaals voor lachpijnen. En na 125 afleveringen is de inspiratie van de bedenkers nog niet uitgeput, want de sketchshow krijgt een vervolg. Vanavond wordt de laatste aflevering van het eerste seizoen uitgezonden op 2BE: een compilatieaflevering met al de beste sketches. Wanneer het tweede seizoen van start gaat, is nog niet bekend. Wel al iets om naar uit te kijken.

 
(NDW)

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Oslo, August 31st

Was het nodig een zoveelste film te maken over de problemen van een heroïneverslaafde? Een retorische [...]

29/02/2012

Dertien nieuwe namen voor Rock Werchter

  Vlaanderens grootste festival kondigde opnieuw enkele namen aan. Dit jaar zullen ook Azealia Banks [...]

28/02/2012

Kinect Windows

  Microsoft wordt vaak versleten voor een weinig inventief bedrijf, maar de kroost van Bill Gates [...]

28/02/2012

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84