Image
23/12/2011

Kerst TD PK Brussel

 


 

Een student gaat graag nog een laatste keer stevig uit de bol voor die gevreesde, donkere periode aanbreekt: DE BLOK! Daar heeft de Polytechnische Kring al menig jaar een oplossing voor: Kerst TD. Voor deze editie werd verhuisd naar de grote tent van de VUB. Dit jaar dus geen undergroundsfeer in de parking van gebouw K, maar dat wil niet zeggen dat het minder leuk was.
 
 
Wie dacht dat de staking de studenten zou tegenhouden, heeft het mis. Ze lieten zich niet kennen. Indien nodig zouden ze kilometers gestapt hebben om de allerlaatste TD van het semester niet te moeten missen. Tegenover andere jaren was er wat minder sneeuw, maar de kerstsfeer was toch goed te voelen door de vele kerstmannen, kerstmutsen,…
LWK, Solvay, WK, PPK, Mesacosa, BSG, GK en nog vele andere clubs en kringen kwamen de PK steunen en feestten op de beats van Bots Team Jette, Ekza, DJ SVB en Gyx.
Uiteraard kon J&B niet mankeren op deze TD. Alle aanwezigen konden genieten van een gratis J&B-cola, geschonken door één van de knappe hostessen.
Pas in de vroege uurtjes gingen de studenten naar huis, met een serieus ‘stuk in hunne frak’ dan nog…Bij heel wat onder hen zal de kater vandaag wat roet in het blokprogramma gooien en zal het blokschema wat aangepast moeten worden.
 
Bij deze wenst het ganse J&B-team de studenten een zeer vruchtbare blok en succesvolle examens toe.
Tot op de volgende TD!
 
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

BLACK SHEEP: regisseur Jonathan King over sheep-shagging en the violence of the lambs

Vanaf vier juli zal je zondagse schapenkoteletje nooit meer hetzelfde smaken, want dan trippelen de wollige [...]

07/11/2007

KOEN DE BOUW opnieuw flik in 'VERMIST'

We keken er ook van op toen overal te lezen stond dat Vermist van Jan Verheyen pas de derde politiefilm [...]

05/11/2007

Go! Messenger: Communiceren met de PSP

Hou je PSP goed in de gaten, want over enkele weken komt er een fijne nieuwe feature binnen met de nieuwste [...]

05/11/2007

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84