Image
23/12/2011

Kerst TD PK Brussel

 


 

Een student gaat graag nog een laatste keer stevig uit de bol voor die gevreesde, donkere periode aanbreekt: DE BLOK! Daar heeft de Polytechnische Kring al menig jaar een oplossing voor: Kerst TD. Voor deze editie werd verhuisd naar de grote tent van de VUB. Dit jaar dus geen undergroundsfeer in de parking van gebouw K, maar dat wil niet zeggen dat het minder leuk was.
 
 
Wie dacht dat de staking de studenten zou tegenhouden, heeft het mis. Ze lieten zich niet kennen. Indien nodig zouden ze kilometers gestapt hebben om de allerlaatste TD van het semester niet te moeten missen. Tegenover andere jaren was er wat minder sneeuw, maar de kerstsfeer was toch goed te voelen door de vele kerstmannen, kerstmutsen,…
LWK, Solvay, WK, PPK, Mesacosa, BSG, GK en nog vele andere clubs en kringen kwamen de PK steunen en feestten op de beats van Bots Team Jette, Ekza, DJ SVB en Gyx.
Uiteraard kon J&B niet mankeren op deze TD. Alle aanwezigen konden genieten van een gratis J&B-cola, geschonken door één van de knappe hostessen.
Pas in de vroege uurtjes gingen de studenten naar huis, met een serieus ‘stuk in hunne frak’ dan nog…Bij heel wat onder hen zal de kater vandaag wat roet in het blokprogramma gooien en zal het blokschema wat aangepast moeten worden.
 
Bij deze wenst het ganse J&B-team de studenten een zeer vruchtbare blok en succesvolle examens toe.
Tot op de volgende TD!
 
 

Comments

ONTSPANNING

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

Citytrip naar de Portugese hoofdstad Lissabon

De hoofdstad van Portugal ligt aan de monding van de Taag, een rivier die ter hoogte van Lissabon zo [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Studenten verkiezen nog altijd bier

  Diageo, internationale topper wat premium drinks betreft – denk maar aan Smirnoff, Johnnie Walker [...]

11/09/2012

Rampart

Woody Harrelson die op z'n intenst acteert, dat is héél intens. Nu krijgen we dat te zelden te zien, [...]

10/09/2012

Alleen 7: Diep in de put (Dupuis)

Diep in de put (hé, heette een van de meest sfeervolle albums van 'Jommeke' ook al niet zo?) is het zevende [...]

06/09/2012

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84