Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Peuter krijgt Harry Potter mansion als speelhuis en wij willen ook één

De 2-jarige kleuter Logan heeft van haar grootouders een gigantisch Harry Potter speelhuis cadeau gekregen [...]

24/08/2019

VIB Biotechdag: labo's van wereldniveau zetten deuren open

Voorkomen is nóg beter dan genezen, zeggen ze weleens. Zeker op geneeskundig vlak, en dus zijn [...]

22/08/2019

Website helpt je om jouw dubbelganger te vinden

Je hoort weleens dat iedereen ergens ter wereld een dubbelganger heeft rondlopen. Klaar om de jouwe [...]

17/08/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84