Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Julie Van den Steen open over seks in nieuwe show met Flo Windey

Insta-queen Flo Winday presenteert voor Studio Brussel vanaf 4 september een vijfdelige videoreeks over [...]

29/08/2019

Vier hacks voor Netflix waarvan je niet wist dat je ze nodig had

Netflix is zowat de beste uitvinding sinds het wiel. Naast miljoenen uren (of zelfs dagen) aan kijkgenot, [...]

28/08/2019

Het Leuvense studentenlandschap: van anno 1990 tot nu

Waar en wat aten Leuvense studenten ongeveer dertig jaar geleden (waarschuwing: dit zou zomaar eens [...]

25/08/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84