Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gigantische interesse voor event 'Verstoppertje in Ikea'

Meer dan 2000 kleine en grote kapoenen uit Glasgow en omstreken klikten de afgelopen weken op 'Aanwezig' [...]

12/09/2019

Je kan je studentenstad rondcruisen in een speelgoedautootje

Geen zin om aan bushokjes te wachten en nog minder zin om zelf weer, wind of wegenwerken te trotseren? [...]

05/09/2019

Bedrijf betaalt je 16 euro per uur om elke avond een dessert te eten

"Heb jij overal een secret stash met lekkers liggen? Heb jij al beslist wat je dessert wordt, nog [...]

03/09/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84