Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuw: 'nap tent', voor dutjes altijd en overal

Voel jij je ook zo maandag vandaag? Zo moe dat je bijna struikelt over je eigen wallen? Dan is de Nap [...]

04/09/2017

Tweedehands studieboeken kopen en verkopen kan hier

Henri de Kemmeter, Laurens Bruteyn en Matthieu Verrue, drie kersvers afgestudeerden van de Arteveldehogeschool [...]

03/09/2017

Foutje: studente krijgt 900.000 euro en laat vrienden meegenieten

De 27-jarige studente Sibongile Mani, die boekhouden en fiscaliteit studeert aan een Zuid-Afrikaanse [...]

02/09/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84