Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Modestudenten maken volledige collectie uit McDonalds verpakkingen

Wie aan McDonalds denkt, legt waarschijnlijk niet onmiddellijk de link met haute couture. Versgebakken [...]

23/08/2017

Gigantisch springkasteel voor volwassenen is een dikke hit

Stiekem zin om ellebooggewijs kinderen uit een springkasteel te werken, zodat je zelf volledig kan los [...]

22/08/2017

Meisje vindt dode vis in auto en het internet wordt gek

Iedereen heeft het waarschijnlijk ooit weleens meegemaakt: je opent de deur van je auto en merkt een [...]

21/08/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84