Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Rage Rooms' alsmaar populairder

Ook soms eens zin om de kamer kort en klein te slaan... als je de scores van je herexamens ziet bijvoorbeeld? [...]

25/08/2017

Nieuw: 'marshmellows voor 18-plussers'

The Naked Marshmellow Co heeft een nieuwe variant van het populaire schuimpje op de markt: marshmellows [...]

25/08/2017

Man wordt na wild nachtje wakker met tattoo op gezicht

Je herinnert je vast wel de Hangover films en vooral die éne scène waarin Stu wakker wordt [...]

24/08/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84