Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student maakt ranking voor chips en die gaat viraal

De 20-jarige Britse student Adam Higgins is erin geslaagd Twitter op zijn kop te zetten door een tweetpic [...]

01/09/2017

Nieuw: Bierproof sneakers

Met het Oktoberfest in het achterhoofd heeft Adidas nieuwe sneakers gelanceerd die water- en bierproof [...]

01/09/2017

Zo vaak zou je eigenlijk naar 't groot toilet moeten gaan

Oké, laten we het even hebben over de vooruitgang van de achteruitgang. Volgens de gerenommeerde [...]

31/08/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84