Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student organiseert Belgisch kampioenschap… staken

Gisteren besloten de Franstalige spoorbonden spontaan enkele dagen het werk neer te leggen. Dat zorgt [...]

26/05/2016

Lothar De Keyne student-ondernemer van het jaar

Voor kwalitatief skimateriaal moet je al gauw heel wat geld neertellen. Dat is een beetje jammer, want [...]

25/05/2016

Geef je mening: wat vind jij van dierentuinen?

Breng jij je vrije tijd het liefst van al in de dierentuin door of vind je het maar niets, al die dieren [...]

25/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84