Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit Yale steunt genderneutraliteit

De Amerikaanse Yale-universiteit is dan wel al 315 jaar oud, mee met de tijd zijn ze er zeker. Om het [...]

23/05/2016

Hogeschool reikt per ongeluk verkeerde diploma’s uit

In Hasselt reikte de Hogeschool UCLL verkeerde diploma’s uit aan 43 studenten van de opleiding [...]

22/05/2016

Hoera! Het einde van bont is nabij

Dierenliefhebbers, rejoice! Wetenschappers van de Universiteit van Massachusetts hebben een manier gevonden [...]

22/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84