Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

App vindt in no time je crush terug

Zit er een adembenemend mooie persoon tegenover je op de bus, maar durf je hem/haar niet aan te spreken? [...]

19/05/2016

Zoveel tijd spenderen we aan seks

We hebben ons allemaal al eens afgevraagd hoeveel dagen, maanden, jaren van ons leven we verliezen aan [...]

18/05/2016

Uitvinding van de eeuw(?): een zelfopmakend bed

Neem jij ook nooit de moeite je bed te dekken?  Geen probleem, schaf je gewoon een Oheo Smart Bed [...]

18/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84