Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student verdient bakken geld via Snapchat

De ene maait het gras af voor zijn/haar oma, de andere gaat borden afwassen in een restaurant en een [...]

24/05/2016

Man schenkt vakantie aan wie vriendin kan genezen

Kiteboarder Jeremie Tronet heeft er zo ongeveer alles voor over om zijn vriendin Zoe Schaffer-Jennett [...]

23/05/2016

Met deze studies geraak je direct aan werk

We moeten een kat een kat noemen: we leven niet bepaald in economisch voordelige tijden. Menig student [...]

23/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84