Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

App weet of je relatie gedoemd is te mislukken

We hebben allemaal wel relaties gehad die we ons achteraf serieus beklaagd hebben. “Never again”, [...]

16/05/2016

5 tips om het iets koeler te krijgen deze zomer

De laatste weken stijgt het kwik langzaamaan en komt zelfs de zon al eens piepen. Als het een beetje [...]

16/05/2016

Nieuw: gigantisch trampolinepark

Afgelopen week opende in Londen Flip Out, een reusachtig trampolinepark van meer dan 4000 vierkante [...]

16/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84