Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuw: Spotify in betere kwaliteit

Rapper Jay-Z is trotse eigenaar van de nieuwe streamingdienst Tidal. Deze muziekdienst onderscheidt [...]

31/03/2015

Cheeseburgers en andere vettigheden maken je depressief

Weg met de illusie dat cheeseburgers, pizza’s en milkshakes ons gelukkig maken. Een studie van [...]

31/03/2015

Orgasme verzekerd met dit nieuwe snufje

Ondertussen is de smartphone zó ingeburgerd, dat je hem binnenkort zelfs niet meer kan missen [...]

30/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84