Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ouders riskeren leven om studenten te helpen spieken

De kans dat je voor een examen ooit een spiekbriefje in jouw pennenzak verstopte, is groot. Maar dat [...]

21/03/2015

Nieuw: ‘Tinder’ enkel en alleen voor studenten

Twee Amerikaanse studenten lanceren een nieuwe datingapp, Friendsy, waar enkel studenten zich op kunnen [...]

21/03/2015

Topkot voor geëngageerde studenten

Studenten die twee uur per week sociaal werk verrichten, zijn nogal schaars. Om diegene te belonen die [...]

20/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84