Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit verkoopt eigen bier in studentenrestaurant

Studenten van de universiteit van Antwerpen die een springuur hebben, hoeven niet langer de campus te [...]

20/03/2015

Binnenkort alcohol die je spaart van een kater?

Als het van Amerikaanse wetenschappers afhangt, hoeven we binnenkort na een nachtje feesten niet meer [...]

18/03/2015

Kotstudenten krijgen betere bescherming

CD&V wil kotstudenten beter beschermen en neemt daarom de huidige wetgeving rond de kotenmarkt onder [...]

18/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84