Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten verkopen lichaam om studie te betalen

Het merendeel van de Vlaamse studenten heeft een studentenjob, maar ook Britse studenten willen hier [...]

28/03/2015

Student gaat de mist in tijdens afstudeerspeech

Een Filipijnse studente vond het zo oneerlijk dat zij pas als tweede beste student onder de afgestudeerden [...]

27/03/2015

Nieuw: McDonalds lanceert Big Mac-kledij

Fastfoodketen McDonalds pakt uit met een eigen kleding- en accessoireslijn waarop foto’s van hun [...]

27/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84