Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Docent choqueert studenten met vreemde naaktfilm

De Britse gastdocente Lauren Barri-Holstein liet de eerstejaarsstudenten van Queen Mary University op [...]

26/03/2015

Zo shop je online nog voordeliger

Omdat online shoppen het steeds vaker wint van ‘buitenshuis’ winkelen, besloten de vrienden [...]

26/03/2015

Gratis naar New York dankzij Gent Jazz Festival

Jongeren onder de 26 jaar mogen aan een verlaagde prijs genieten van de concerten tijdens Gent Jazz [...]

25/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84