Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student levenslang verbannen bij American Airlines

Van plan je te bezatten voor je op het vliegtuig stapt? Misschien denk je wel twee keer na als je leest [...]

03/08/2023

Zet je fiets niet aan de kant: hij is geld waard

De afgelopen vijf jaar hebben 45% meer werknemers een fietsvergoeding gekregen van hun werkgever. Ruim [...]

02/08/2023

Gent voorziet acht 'fietskerkhoven'

Na een succesvol experiment bij de universiteit en hogescholen, kan wie in Gent een oude of kapotte fiets [...]

31/07/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84