Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Driekwart van de jongeren eet wel eens insecten

Een op de drie Vlamingen at ooit al kevers of voedingsproducten op basis van insecten. Dat blijkt uit [...]

24/11/2022

Dit is de allerpopulairste sushi

Volgens de laatste gegevens van Uber Eats is de gezonde en traditionele Japanse keuken snel uitgegroeid [...]

22/11/2022

Goedkope groenten en fruit bestaan nog

Alles wordt duurder, ook groenten en fruit, maar een nieuw initiatief bij Carrefour voorkomt voedselverspilling [...]

17/11/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84