Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten uit Louvain-la-Neuve op reis naar... Mars

Na een onderbreking van twee jaar wegens de pandemie is het tiende UCLouvain to Mars-team vertrokken [...]

23/08/2022

Student Davo Maras wint Inclu-Scriptieprijs

UGent-student Davo Maras heeft de Inclu-Scriptieprijs gewonnen. In zijn scriptie Transgender personen [...]

12/08/2022

Studenten van HOGENT winnen pleitwedstrijd in Spanje

Een team van tweedejaarsstudenten Rechtspraktijk van HOGENT won de Businet International Moot Court, [...]

11/08/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84