Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Futuristisch universiteitsgebouw voor VUB & ULB

Op de campussen van de VUB en ULB in Etterbeek startte Beliris met de bouw van een futuristisch en duurzaam [...]

01/09/2022

Meer en meer studenten worden afgeperst tijdens de blok

Blijkbaar is de blokperiode populair bij hackers. Steeds meer studenten zijn het slachtoffer van ransomware, [...]

30/08/2022

Studeren in het Metaverse? Het kan!

Het Metaverse is een virtuele wereld waarin je je op het internet kunt verplaatsen en een alternatief [...]

25/08/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84