Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Facebookpagina om kotklachten te melden

Naar aanleiding van de dodelijke brand in een studentenhuis een tweetal weken geleden, heeft een anonieme [...]

15/02/2014

Student laat zich ontmaagden op podium

In oktober vorig jaar hadden we je Clayton Pettet al voorgesteld als de student die zich in het openbaar [...]

14/02/2014

Hogeschool vindt nieuwe manier om spieken te voorkomen

De studenten Toegepaste Informatica van de Hogeschool PXL in Hasselt protesteren tegen de nieuwe maatregelen [...]

13/02/2014