Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse hogescholen willen meer geld

Voor een student toegepaste informatica of chemie krijgt een hogeschool tot 60% minder overheidsmiddelen [...]

04/02/2014

Facebook blaast tien kaarsjes uit

Wat ooit begon als een medium voor Harvard studenten is uitgegroeid tot een online imperium. Op 4 februari [...]

04/02/2014

Dodebabycantus valt niet in de smaak bij studenten

De Antwerpse studentenvereniging Amentia heeft voor flink wat opschudding gezorgd. Hun cantus, die doorgaat [...]

04/02/2014