Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

800 Britse studenten drinken 5.000 Jägerbommen op een nacht

Helemaal wasted waren ze waarschijnlijk, de 800 studenten uit Canterbury die op een avond bijna 5.000 [...]

02/02/2014

Schrijf jezelf naar de eeuwige roem

Voor de dertiende keer op rij kunnen jongeren tussen 15 en 24 jaar meedoen aan de schrijfwedstrijd WRITE [...]

01/02/2014

Brouwland verkiest beste studentenbier

Brouwland gaat voor de vijfde keer op zoek naar het ‘Beste Studentenbier der Lage Landen’. [...]

31/01/2014