Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

UGent wil academiejaar eerder openen dan KU Leuven

Het is de traditie dat de KU Leuven het startschot geeft van het nieuwe academiejaar. Terwijl de Leuvense [...]

07/02/2014

Bijna naakte slaapwandelaar jaagt studentes de stuipen op het lijf

Opschudding op de campus van een vrouwenuniversiteit in Massuchusetts. Studentes schrokken er zich een [...]

06/02/2014

Student vraagt enorme schadevergoeding voor ‘racistische’ potloden

Een Indiase student vraagt maar liefst 101.000 pond (€ 121.830) schadevergoeding van een fabrikant [...]

06/02/2014