Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wanted: betere begeleiding bij studiekeuze

Meer en meer ASO- en TSO-studenten zetten de stap naar de universiteit, maar nog niet de helft daarvan [...]

13/02/2014

Antwerpse studenten laten diervriendelijke liefdesweerballon op

Twee studenten van de Karel de Grote-Hogeschool lanceerden (zoals eerder bericht) onlangs de website [...]

12/02/2014

Studenten dienen klacht in na nul op examen

Derdejaarsstudenten Architectuur uit Gent konden niet lachen toen ze hun punten voor het vak gebouwuitrusting [...]

12/02/2014