Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Erasmus: wilde verhalen uit Zweden, Oostenrijk en Portugal

Wie op Erasmus of buitenlandse stage gaat, beleeft er gegarandeerd de tijd van zijn leven, zelfs als [...]

30/12/2013

Universiteit zoekt studenten die coke willen snuiven

King’s College, een prestigieuze universiteit in Londen, zoekt studenten die coke willen snuiven [...]

30/12/2013

Meest gelezen in 2013 (4): ‘Safer sex’-feestje loopt uit de hand

Zo’n 2.200 studenten van de universteit in het Britse Exeter hadden 70 of zelfs 95 euro neergeteld [...]

29/12/2013