Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit zijn de hipste woorden van 2013

Van 26 november tot en met 16 december kon het grote publiek stemmen op wat zij hét woord van 2013 vinden. [...]

17/12/2013

Student blijkt superhacker

Een 18-jarige student heeft heel wat ophef veroorzaakt in Nederland. Dat de jongen veel tijd doorbracht [...]

16/12/2013

Universiteit maakt komaf met spieken op toilet

Gsm’s zijn verboden in het examenlokaal, en wie tijdens de test naar het toilet gaat hoort er [...]

16/12/2013