Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Caroline Gennez hoofd van associatie EHB en VUB

Caroline Gennez volgt Bart De Schutter op als hoofd van de Universitaire Associatie Brussel, de organisatie [...]

13/12/2013

Feestoutfit? Kerstcadeaus? Guido Gids!

Zoek je nog een sexy kleedje of een strak pak voor de feestdagen? Moet je nog presentjes vinden om onder [...]

13/12/2013

Grootste massacantus van West-Europa

De 21ste editie van de Massacantus, die gisterenavond in hal 3 van Flanders Expo Gent plaatsvond, werd [...]

12/12/2013