Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meest gelezen in 2013 (9): Man heeft spijt van zijn pornokop

De 32-jarige Hostgator Dotcom liet zijn hele lichaam tatoeëren met  namen van pornosites en verdiende [...]

24/12/2013

Meest gelezen in 2013 (10): Student laat zich ontmaagden op podium

Op 25 januari is het D-Day voor Clayton Pettet, want dan zal de tweedejaars kunststudent zijn maagdelijkheid [...]

23/12/2013

Nog nooit zo dicht bij reünie Friends

Niet alleen het grote publiek zit er al jaren op te wachten, ook de makers van de sitcom Friends willen [...]

23/12/2013