Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Opdracht uit Wauters vs Waes uitgelekt

Op maandag 13 januari is het zover: dan nemen Koen en Tom het tegen elkaar op in de eerste aflevering [...]

19/12/2013

Student deed bommelding om examens te ontlopen

Een goeie manier om een examen te mislopen? Een bommelding doen! Dat lukte althans voor een 20-jarige [...]

18/12/2013

Een jaar geen seks in ruil voor 1 miljoen euro

Een onderzoek in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, de Nederlandse Lotto dus, heeft aangetoond [...]

18/12/2013