Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Scarlett Johansson over porno

Scarlett Johansson, die onlangs nog de titel van meest sexy vrouw ter wereld opgespeld kreeg, kan wel [...]

08/11/2013

Studenten leren al drinken in tienerjaren

Dat studenten kunnen drinken, staat vast. Blijkbaar leren ze dat al van jongs af aan, want vorig jaar [...]

08/11/2013

Geen examens tijdens matchen van Rode Duivels op WK

Bij de directie van de Thomas More-hogeschool zitten duidelijk enkele voetbalfans, want de raad heeft [...]

07/11/2013