Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student wint zo’n 600.000 euro

Toen de Noorse student Kristoffer Koch vier jaar geleden aan zijn thesis rond coderingen werkte, leerde [...]

29/10/2013

Nederlandse studenten vinden makkelijk weg naar ons land

Een dikke week geleden schreven we nog dat alsmaar meer Belgische studenten gaan studeren bij onze Noorderburen, [...]

29/10/2013

Op kot gaan 4.000 euro duurder dan pendelen

Wie gedurende het academiejaar op kot wil in zijn of haar studentenstad, kan maar beter een centje gespaard [...]

28/10/2013