Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Indische student is achternaam kwijt

Veto kreeg enkele weken een mailtje binnen van een Indische student met daarin de vraag of ze hem aan [...]

12/11/2013

15 en 16 november gigantische taalbeurs in Brussel

Bijna 23 percent van de Belgen geeft toe geen tweede taal meester te zijn, zo blijkt uit een studie [...]

12/11/2013

Studietoelagen aanvragen wordt makkelijker

Omdat begin dit academiejaar zo’n 3.000 studenten hun studietoelage misliepen, die kan oplopen [...]

09/11/2013